حمله دوباره ارتش یمن به ناو هواپیمابر آیزنهاور در دریای سرخ (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان اسرائیلی در تل آویو + فیلم فراخوان عراق برای تشکیل ائتلاف رسانه‌ای بین‌المللی با هدف افشای جنایات رژیم صهیونیستی سناتور آمریکایی: نتانیاهو یک جنایتکار جنگی است و نباید به کنگره دعوت شود حمله رژیم صهیونیستی به بعلبک لبنان یکی از رهبران حماس: ما به دنبال توافق کامل هستیم وکیل ترامپ: حکم دادگاه، شرکت دونالد ترامپ در انتخابات را متوقف نخواهد کرد منابع انگلیسی از وقوع حادثه در دریای سرخ خبر دادند (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) حمله حزب الله لبنان به مقر توپخانه رژیم صهیونیستی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کاردار سوئد به وزارت امور خارجه احضار شد سازمان ملل: غزه به ویرانه تبدیل شده است تظاهرات هزاران شهرک‌نشین در برابر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی باقری: پیوندهای قلبی بین ملت‌های ایران و بوسنی وهرزگوین انکارناپذیر است روسیه: ۱۵۰ اسیر اوکراینی و روسی مبادله شدند رسانه صهیونیستی: تل‌آویو توقف جنگ در مرحله دوم توافق را پذیرفته است معترضان خیابان‌های سراسر سرزمین‌های اشغالی را بستند یمن: تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن بدون پاسخ نخواهد ماند پیام تسلیت السیسی به مخبر شرط ترکیه برای بررسی احتمالی خروج نیروهایش از سوریه سوناک: پیشنهاد جدید آتش‌بس در غزه خبر خوشی است
سرخط خبرها

سردار قریشی: هدف اصلی عملیات وعده صادق «بازدارندگی» بود

  • کد خبر: ۲۲۷۷۸۷
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۰
سردار قریشی: هدف اصلی عملیات وعده صادق «بازدارندگی» بود
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هدف اصلی عملیات وعده صادق «بازدارندگی» بود تا دشمنان بدانند و مطمئن باشند اراده ضربه زدن به دشمن را داریم و توان آن را نیز داریم.

به گزارش شهرآرانیوز، در مراسم اختتامیه مرحله کشوری جشنواره سراسری قرآن و عترت بسیج دانشجویی کشور که امروز در مشهد برگزار شد، سردار سرتیپ پاسدار «سید قاسم قریشی» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین قرآن راه نقشه راه و زندگی و دستورالعمل ابتدا و حیات انسان در همه دوران معرفی کرد و ابراز امیدواری کرد که امت اسلامی بیشتر با محتوای قرآن آشنا شوند.

وی در ادامه با بیان برخی از ویژگی‌های قرآن از زبان امیرالمومنین علی (ع) خاطرنشان کرد: هدف اصلی قرآن، تربیت انسان مومن است و انسانی که از قرآن درس بگیرد، ایثارگری، خدمت به خلق، شهادت طلبی، روحیه جهادی، مردم داری، ولایتمداری و ولاست محوری، جزو ویژگی‌های اساسی او می‌شود.

سردار قریشی در بخش دیگری از سخنان خود، انقلاب اسلامی را برگرفته از معجزه بزرگ پیامبر اسلام دانست و گفت: این انقلاب توانسته بر قدرت‌ها جهانی پیروز شود و امروز شاهد موفقیت‌های آن هستیم.

وی افزود: مهمترین ویژگی و دستاورد انقلاب اسلامی که عامل دشمنی استکبار جهانی با ملت ما شد نیز غلبه گفتمان اسلام ناب برگفتمان حاکم بر دنیا، یعنی گفتمان مارکسیستی و گفتمان لیبرال دومکراسی غربی بود.

عملیات طوفان الاقصی، یک شکست اطلاعاتی، امنیتی، سیاسی و نظامی برای اسرائیل و تمام دولت‌های حامی آن بود

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین پس از بیان برخی از توفیقات جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف، در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع فلسطین و تایخ جنگ‌های اعراب و اسرائیل نیز اشاره کرد و گفت: با انقلاب اسلامی، یک جهت گیری اساسی در مقاومت اسلامی نیز ایجاد شد و فرصتی پدید آمد که در جنوب لبنان، مراکز جبهه مقاومت تقویت شود و حزب الله به عنوان یک نیروی مقتدر جبهه مقاومت متولد شد.

وی افزود: با وجود تلاش‌های جوامع غربی که می‌خواستند مساله فلسطین را خاتمه یافته تلقی کنند، اما راهبرد‌های مقاومت منجر به آن شد که انتفاضه فلسطین با موشک تقویت شود و حتی بتواند در مقابل رژیم کودک کش صهیونیستی هم بایستد.

سردار قریشی تاکید کرد: عملیات طوفان الاقصی، یک شکست اطلاعاتی، امنیتی، سیاسی و نظامی، نه تنها برای اسرائیل، بلکه برای تمام دولت‌های حامی آن به شمار می‌آید و مقام معظم رهبری از آن با عبارت شکست ترمیم ناپذیر یاد کردند. البته مقاومت بیش از ۶ ماهه اخیر در غزه در برابر تهاجم سنگین رژیم صهیونیستی و حامیان آن نیز بسیار افتخارآمیزتر از عملیات رزمندگان فلسطین بود.

عملیات طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی را دچار استیصال و سردرگمی کرد

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه سخنان خود به عملیات وعده صادق سپاه پاسداران نیز اشاره کرد و گفت: عملیات طوفان الاقصی چنان رژیم صهیونیستی را دچار استیصال و سردرگمی کرد که دست به حمله به سفارت جمهوری اسلامی زد. آنها فکر می‌گردند ایران اسلامی تصور می‌کردند این کار با پاسخی از سوی جمهوری اسلامی مواجه نمی‌شود و یا اگر پاسخی در کار باشد، این کار توسط نیرو‌های جبهه مقاومت انجام می‌شود. ولی جمهوری اسلامی با تدبیر، عملیات وعده صادق را انجام داد.

وی افزود: این عملیات در حالی انجام گرفت که بیش از ۱۰ کشور، یک سپر دفاعی قوی در مقابل نیرو‌های تهاجمی ما انجام داده بودند. اما آن چیزی که در نهایت در مورد آن قضاوت شد، این بود که عملیات وعده صادق، عملیاتی بزرگ، مدرن، گسترده و بازدارنده است.

سردار قریشی تاکید کرد: هدف اصلی عملیات وعده صادق «بازدارندگی» بود تا دشمنان بدانند و مطمئن باشند اراده ضربه زدن به دشمن را داریم و توان آن را نیز داریم. چرا که وقتی کشوری عملیاتی انجام می‌دهد، قطعا خود را برای مراحل بعدی هم آماده کرده است و آماده پاسخگویی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->